העולם שאנו חיים היום הוא עולם מלא לוגיים, וכל לוגו מסמל עבורנו משהו אחר. הלוגיים של החברות הגדולות והמבוססות מוכרים לכולנו ואין צורך להזכיר ליד הלוגו את שם החברה/ הארגון. מספיק מבט חטוף על הלוגו ואנחנו כבר יודעים מי החברה ומה היא עושה.

חברות הענק משקיעות בעיצוב הלוגו כסף רב מאחר והלוגו הוא חלק נכבד מתדמית החברה, הוא מייצג ומסמל את מהות החברה ומטרותיה. אך לא רק החברות הגדולות משקיעות בעיצוב לוגו. גם חברות קטנות ובנוניות שוכרות אנשי מקצוע שיעצבו עבורן לוגו. הן מבינות כי ללוגו חלק מהותי במיתוג החברה ויש לו משקל רב בהצלחת החברה.

ההשקעה בעיצוב לוגו היא השקעה כדאית והכרחית. חשוב לשכור סטודיו מקצועי שאנשיו מיומנים בנושא ויודעים לעצב את הלוגו הנכון המתאים לעולם החברה. לא כל אדם שעבר קורס פוטושופ או שיש לו מעט כישרון מסוגל לעצב את הלוגו הנכון. עיצוב לוגו לא מקצועי עשוי לעשות נזק למיתוג החברה ולפגוע בהליך הפרסומי שלה. אנחנו בBlid מאמינים שעיצוב לוגו אינו עניין של מה בכך. חשוב וכדאי להכיר את החברה ו/ או אדם שעבורו מעצבים את הלוגו, להבין מה המסר שהלוגו צריך להעביר ומי קהל היעד.

עיצוב לוגו מורכב ומתוחכם פחות מתאים לחברה אשר פונה לקהל הרחב. לחברה הפונה למגוון גילאים, מגזרים וקהלים מומלץ וכדאי לעצב לוגו פשוט וקליט שייחרט בזיכרונו של המתבונן במהירות. הליך עיצוב הלוגו אוסף מספר אלמנטים המרכיבים את הלוגו: צבע, צורה, רקע, גודל ופונט.

לדוגמא, בחירת הצבע היא בעלת משמעות רבה. ניתן להשתמש בצבע אחד אשר יוביל את עיצוב הלוגו ולהפוך אותו לצבע המוביל של מיתוג החברה. במקרה זה יש לקחת בחשבון שצבע זה ילווה אתכם בתחומים רבים. אם בעיצוב הלוגו עושים שימוש במספר צבעים המשתלבים זה בזה, מומלץ לבדוק כי הם נראים טוב ומשתלבים בצורה יפה גם במסגרת הדפסת שחור/ לבן.

ללוגו אפשרויות רבות: איור גרפי, שם החברה, ראשי תיבות של שם החברה,שילוב בין שם החברה לאיור גרפי, שם החברה בשילוב שורת תוכן ועוד. החשוב מכל הוא התאמת הלוגו לאופי החברה ושילוב נכון בין צבעים, צורה, גודל ופונט. כך נקבל את הלוגו המושלם והנכון אשר יתרום וישלים את הליך מיתוג החברה.